Ζ. Ρηγάκης: «Αναχρονιστικό» το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 22 Μαΐου 2020
Δημιουργούν σχολεία και εκπαιδευτικών πολλαπλών ταχυτήτων.Κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών κι εκπαιδευτικών, αξιολόγηση κι εμπόδια στην επαγγελματική τους ανέλιξη, έλλειψη μέριμνας για τους αναπληρωτές, επαναφορά τράπεζας θεμάτων και διαγωγής, οι κόκκινες γραμμές που θέτουν δάσκαλοι και καθηγητές αναφορικά με το πολυνομοσχέδιο που έφερε προς διαβούλευση το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να υπάρξει ούτε καν ο στοιχειώδης διάλογος μαζί τους.Όπως λέει στον 98.4 ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου Ζαχαρίας Ρηγάκης, το πολυνομοσχέδιο είναι αναχρονιστικό, πηγαίνει χρόνια πίσω την εκπαίδευση κι ενδεικτικό αυτού είναι οι κινήσεις του Υπουργείου που αποσύρει ή προσθέτει συνεχώς άρθρα σε αυτό.Μιλά για σχολεία χωρίς υποδομές που επιχειρούν να κατηγοριοποιήσουν σε αυτά των πλουσίων κι αυτά των φτωχών, εκπαιδευτικούς πένητες κι αναπληρωτές που δεν θα έχουν δικαίωμα επιλογής καθώς η μονιμοποίηση τους θα συνδέεται με την ταλαιπωρία τους.