Πολιτική κι ατομική η ευθύνη των τροχαίων
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 12 Απριλίου 2022
Φοβόμαστε ότι η ανθρωποθυσία δεν θα σταματήσει, εκτιμούν οι δάσκαλοι οδήγησης Κων/νος Καλοκύρης και Μύρων Χαιρέτης
Ανησυχητικά παραμένουν τα στοιχεία οδικής ασφάλειας στη χώρα μας, όπως σημειώνει το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών.
Το 2021 έχασαν τη ζωή τους 57 άτομα ανά εκατ. πληθυσμού σε τροχαία έναντι 54 ατόμων ανά εκατ. πληθυσμού που ήταν ο αντίστοιχος δείκτης του 2020 και 64 που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο μέσος όρος απωλειών στην Ε.Ε. των «27» ανήλθε σε 44 ανά εκατ. το 2021 (έναντι 57 στη χώρα μας), σε 42 ανά εκατ. το 2020 (54 στην Ελλάδα) και 51 ανά εκατ. το 2019 (64 στην ελληνική επικράτεια).
Συνολικά στην Ε.Ε. υπολογίζεται ότι την περασμένη χρονιά έχασαν τη ζωή τους 19.800 άτομα σε τροχαία δυστυχήματα καταγράφοντας αύξηση 5% σε σχέση με το 2020 (κατά 1.000 θανάτους), αλλά μείωση κατά 13% σε σχέση με το 2019, που ήταν η τελευταία προ πανδημίας χρονιά.
Ο στόχος παραμένει η μείωση κατά 50% του φόρου αίματος στην άσφαλτο έως το 2030, με την Ε.Ε. να καταγράφει την τελευταία δεκαετία μείωση των θανάτων κατά 36% όπως επισημαίνει το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών.
Πολιτικό κι ατομικό το πρόβλημα
Η ανθρωποθυσία θα συνεχιστεί όσο δεν αλλάζουμε νοοτροπία ως οδηγοί κι η Πολιτεία δεν σχεδιάζει σοβαρά και με συνέχεια την πολιτική της για την οδική ασφάλεια, σχολιάζουν στον 98.4 οι Κων/νος Καλοκύρης και Μύρων Χαιρέτης από το Σωματείο Εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών Ηρακλείου
«Η μη τήρηση του ΚΟΚ, η αρνητική νοοτροπία που καλλιεργούμαι και δεν αλλάζουμε, φοβάμαι ότι είναι αιτία για ότι συμβαίνει στους δρόμους» επισημαίνει ο Πρόεδρος του Σωματείου Κων/νος Καλοκύρης.
«Πολιτικό και ατομικό το πρόβλημα. Ευθυνόμαστε και οι δύο για τα τροχαία τους νεκρούς και τους τραυματίες» η θέση του αντιπροσώπου στην πανελλήνια ομοσπονδία εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών Μύρων Χαιρέτη.