Λ. Μιχελάκης: Ερωτηματικά στις αλλαγές του ΚΟΚ
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 22 Ιουλίου 2020
Κόψε – ράψε εκ νέου η πολιτική του Υπουργείο Μεταφορών για την Οδική Ασφάλεια και πάντα θεωρητικά καθώς οι όποιες μέχρι σήμερα αποφάσεις πέφτουν στο κενό για άγνωστους λόγους. Με τους νεκρούς και τα τροχαία σε σταθερή γραμμή το Υπουργείο επεξεργάζεται εκ νέου τον ΚΟΚ μονομερώς, καθώς η εκπαιδευτική κοινότητα απλά ενημερώνεται για το τι μέλλει γενέσθαι. Πρόσφατα ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, ενημέρωνε πως οι καταχωρίσεις των παραβάσεων του ΚΟΚ θα γίνονται με ηλεκτρονικά μέσα, αφού σε πολλές περιπτώσεις ο οδηγός δεν είναι παρών (π.χ. παράβαση παράνομης στάθμευσης, υπερβολική ταχύτητα) και πως η πληρωμή θα γίνετε μέσω e banking ή ATM, άρα δεν θα σβήνετε. Στις παρεμβάσεις του Υπουργείου επίσης προβλέπονται: η κατηγοριοποίηση των παραβάσεων ανά βαθμό επικινδυνότητας, Ο διαχωρισμός των κυρώσεων με βασικό κριτήριο την οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια του οχήματος, η μείωση της μέσης ταχύτητας κίνησης στις κατοικημένες περιοχές, η ρύθμιση πλαισίου για ασφαλή κυκλοφορία νέων κατηγοριών οχημάτων (μικροκινητικότητα), η υποχρεωτική χρήση κράνους για χρήστες ποδηλάτου ηλικίας έως 12 ετών, η υιοθέτηση χαμηλών προστίμων, αλλά και η προσαύξησή τους σε περιπτώσεις μη έγκαιρης πληρωμής. Ναι μεν αλλά από το ΓΓ του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Λευτέρη Μιχελάκη που αναλύει μιλώντας στον 98.4 τα τρωτά σημεία των προθέσεων του Υπουργείου Μεταφορών.