Κ. Μελάς : Επικοινωνιακά και χωρίς βάθος τα μέτρα για την ακρίβεια
Written by Γιώργος Σαχίνης on 11 Ιανουαρίου 2024
Ο καθηγητής Χρηματοοικονομικής στο Πάντειο, Κωνσταντίνος Μελάς, αναλύει στον 98.4 γιατί και αυτά τα μέτρα της κυβέρνησης για την συγκράτηση των τιμών στον ωκεανό της ακρίβειας, σε κάποια είδη κατανάλωσης , δεν αποτελούν στρατηγική βάθους για την αντιμετώπιση του φλέγοντος οικονομικά προβλήματος για πλειοψηφία των Ελλήνων, αλλά επικοινωνιακού χαρακτήρα κίνηση στη λογική του “κάτι κάνουμε” για την ακρίβεια.
Ο κ. Μελάς καταρρίπτει και το αφήγημα περί “πληθωρισμού της απληστίας ” , μιλώντας για ωραιοποίηση της πραγματικότητας , ενώ στην ουσία πρόκειται για πληθωρισμό των υπερκερδών, ορισμένων ολιγοπωλιακών ομίλων σε κλάδους, όπως των τροφίμων ή της ενέργειας.