Για κάθε μέρα καθυστέρησης της παραγγελίας, ο καταναλωτής δικαιούται έξι ευρώ
Written by Inessa Azoidoy on 18 Δεκεμβρίου 2020
«Είχαν το χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες»
Δημοσίευση 17/12/2020 | 09:13
Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων ειδικά στο δεύτερο lockdown είναι τεράστιες οδηγώντας τις εταιρείες ταχυμεταφορών σε «κρασάρισμα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας από τους λόγους που η κυβέρνηση αποφάσισε να καταφύγει στην επιλογή του click away, ήταν η ελπίδα ότι θα καταφέρει να μειωθεί ο όγκος των αποστολών.
Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και τόνισε πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, ο καταναλωτής δικαιούται 6 ευρώ.
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχαν το χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο η κυβέρνηση όσο και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε. Ωστόσο όπως σημείωσε οι καταναλωτές δεν μπορούν να γνωρίζουν τις συμφωνίες μεταξύ εταιρειών και ταχυμεταφορών όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης για να μπορούν να ξέρουν από πιο σημείο και έπειτα θεωρείται ως καθυστερημένο ένα δέμα.