Γ. Μανώλης: “Εξαρχής μιλούσαμε για κοπτοραπτική στις ηχογραφήσεις των Τεμπών, ερωτήματα και για εμάς το ξυλόλιο-τολουόλιο στην Εμπορική”
Written by Γιώργος Σαχίνης on 26 Μαρτίου 2024
Ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών στην HellenicTrain Γιώργος Μανώλης, μιλώντας στον 98.4 , υποστήριξε ότι οι τελευταίες αποκαλύψεις για την μονταζιέρα στις ηχογραφημένες συνομιλίες σιδηροδρομικών- μηχανοδηγών την κρίσιμη μέρα του δυστυχήματος στα Τέμπη, επιβεβαίωσαν τα όσα το Σωματείο των Μηχανοδηγών από την πρώρες ημέρες τον Μάρτιο του 2023, έλεγε, για επιλεκτικές ηχογραφήσεις και διαρροές που δεν ταίριαζαν ως μια συνέχεια συνομιλιών μεταξύ τους. Για όσους ιδίως εργάζονταν στην περιοχή της Λάρισας και γνώριζαν πρόσωπα, καταστάσεις και φωνές, ήταν εμφανές ότι υπήρχε από την αρχή των διαρροών αυτών κοπτοραπτική.
Ο κ. Μανώλης, τονίζει ότι από την στιγμή που ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος στην Εξεταστική Επιτροπή έχει δηλώσει ότι από τις πρώτες ώρες αυτός παρέδωσε στικάκι ηχογραφήσεων στην Αστυνομία και η Αστυνομία δηλώνει ότι τέτοιο υλικό παρέλαβε για τις δικαστικές αρχές δυόμιση ημέρες μετά, είναι σαφές που πρέπει να στραφεί η έρευνα. Ο κ. Μανώλης, αναφέρεται και στα εύλογα ερωτηματικά για τους μηχανοδηγούς , από την αποκάλυψη ότι η εμπορευματική αμαξοστοιχία, μετέφερε χωρίς να είναι δηλωμένα , επικίνδυνα εύφλεκτα υλικά, όπως το ξυλόλιο και το τολουόλιο, διευκρινόζοντας ότι οι μηχανοδηγοί δεν είναι αρμόδιοι για τον έλεγχο των φορτωτικών και των εμπορευμάτων που μεταφέρουν και στο αν αυτά αντιστοιχούν στα έγγραφα που τους αναλογούν.
Μίλησε ακόμη για την σημερινή κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο, που επί της ουσίας λειτουργεί , πολλές αιρεσιμότητες όπως λειτουργεί και μόνο στο άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τα γνωστά ζητήματα προ και μετά την Λάρισα, με εμφανή βελτίωση μόνο στην επικοινωνία μεταξύ των μηχανοδηγών και σταθμαρχείων , όχι όμως σε διαβάσεις και αυτοματοποιημένα συστήματα ασφαλείας.