Γ. Μακράκης: 200 εκ. το κόστος αλλαγής του ονόματος του ΟΑΕΔ σε ΔΥΠΑ
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 14 Απριλίου 2022
Στο 1.320.000 το κόστος της διαφημιστικής καμπάνια της
Με τις παραπάνω κουβέντες παράλληλα με τις απαξιωτικές φράσεις του Πρωθυπουργού για τους ανέργους, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΟΑΕΔ ερμηνεύει τις προθέσεις της Κυβέρνησης για την τύχη τόσο του Οργανισμού όσο και των ιδίων.
Σημειώνει ότι δεν μπορούν να ενοχοποιούνται και να στοχοποιούνται 1.100.000 άνεργοι. Μείζον ζήτημα για τον ίδιο η πρόβλεψη διαγραφής του ανέργου από τα μητρώα, για έξι μήνες έως δύο χρόνια, εφόσον αυτός δεν αποδεικνύει ότι αναζητεί εργασία ή δεν συμμετέχει σε επιμορφωτικά σεμινάρια, διάταξη που απεμπολεί τις ευθύνες της Κυβέρνησης έναντι της ανεργίας.