Γ. Λογιάδης: Δεν υπάρχει πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση των τροχαίων
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 21 Ιουνίου 2022
Α. Μεϊμαράκης: Χωρίς ουσιαστικά μέτρα ανακυκλώνουμε τις στρεβλώσεις
«Ο Υπουργός διαμηνύει πως η μείωση των τροχαίων αποτελεί εθνικό στόχο, αλλά η Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής έχει να συνεδριάσει ενάμιση χρόνο»
Τα παραπάνω σημειώνει ο Βουλευτής ΜεΡΑ25 και μέλος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Γιώργος Λογιάδης που δεν κλήθηκε και δεν διατύπωσε τις θέσεις της στο σχέδιο των θεματικών ενοτήτων που αναπτύσσει το Υπουργείο μεταφορών για την αντιμετώπιση των τροχαίων την περίοδο 2021-2030.
Στην θεωρητική πολιτική της Πολιτείας καθώς οι ατέλειες και η στελέχωση των υπηρεσιών νοσούν σοβαρά όπως η ίδια παραδέχεται είναι οι τομείς: Ασφαλείς δρόμοι, Υπεύθυνοι οδηγοί, Κυκλοφοριακή παιδεία, Δίκαιοι κανόνες για όλους.
Στόχος η βελτίωση όλων των επιδόσεων οδικής ασφάλειας, όπως: Η υπέρβαση ταχύτητας, η μη χρήση κράνους και ζώνης, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, ή το τόσο κρίσιμο ζήτημα της αντιμετώπισης μετά το ατύχημα.
Οκτώ οι θεμελιώδεις πυλώνες: Ολοκληρωμένος Νόμος Οδικής Ασφάλειας, με επικαιροποιημένο ΚΟΚ, Αποτελεσματικό Σύστημα Διαχείρισης Παραβάσεων, Πιο συστηματική Επιτήρηση της Οδικής Ασφάλειας, , Συνεκτικό Πρόγραμμα Βελτιώσεων στο Υπεραστικό Δίκτυο, Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Επεμβάσεων στις Πόλεις.
Επιφυλακτικός για την επιτυχία των παραπάνω κι ο πρώην Πρόεδρος των Εκπαιδευτών Αλέξανδρος Μεϊμαράκης καθώς οι στρεβλώσεις απαιτούν ουσιαστικές αλλαγές στο ζωτικό αυτό τομέα αντί ημίμετρων που ανακυκλώνονται απλά σε τακτά χρονικά διαστήματα.