Επιφυλακτικότητα των ιδιοκτητών ΤΑΧΙ για τα «Πράσινα ταξί»
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 11 Ιανουαρίου 2023
Λευτέρης Πετράκης στον 98.4: «Εκτιμώ ότι το πρόγραμμα χωρίς υποδομές δεν μπορεί να εφαρμοστεί και θα μετατεθεί για μετά το 2030»
Ναι μεν αλλά λένε οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στο πρόγραμμα «Πράσινα ταξί», η πλατφόρμα του οποίου άνοιξε, prasinataxi.gov.gr, και θα παραμείνει ανοιχτή έως το τέλος του 2023, καθώς μία σειρά από απαραίτητες προϋποθέσεις για την εφαρμογή του προς το παρόν δεν υφίστανται.
Πάντως σε ανάρτηση του ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας έγραφε: «Με τη νέα δράση συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, στηρίζουμε έμπρακτα πολλούς επαγγελματίες οδηγούς ταξί, να αντικαταστήσουν τα παλιά οχήματά τους, με νέα, αμιγώς ηλεκτρικά».
«Αν δεν υπάρχει δίκτυο υποστήριξης του συγκεκριμένου στόλου αυτοκινήτων στους Ελληνικούς δρόμους, καθώς ακόμα και το δρομολόγιο Ηράκλειο – Χανιά – Ηράκλειο, δεν θα μπορεί να εκτελεστεί, αν δεν ξέρουμε πως λειτουργεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν δεν υπάρχει εξειδίκευση για την επισκευή του από τυχόν ζημιές, παρά τη σημαντική επιδότηση που δίνετε, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση αυτοκινήτων μας» λέει στον 98.4 ο Λευτέρης Πετράκης.
Εκτιμά ότι με βάση τα πραγματικά δεδομένα η εφαρμογή του νόμου από το 2026 δεν θα μπορεί να έχει ισχύ, έφερε το παράδειγμα του Ηρακλείου όπου εδώ κι ένα χρόνο η κουβέντα για το δίκτυο τροφοδοσίας ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έχει μείνει στη συζήτηση και πρόσθεσε ότι σε πρώτη φάση το πρόγραμμα αφορά σε 2.000 αυτοκίνητα από τα οποία 300 θα βρίσκονται στην Αθήνα, ομοίως στη Θεσσαλονίκη και από 50 έως 80 σε άλλες περιφερειακές ενότητες.
Τέλος για την εικόνα των δρόμων του Ηρακλείου και τις κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο της πόλης, αποκάλεσε το οδικό δίκτυο χωράφι, ενώ για την πρόταση να μείνουν εκτός των ΤΑΧΙ από το κέντρο είπε ότι η παρουσία του κλάδου θα είναι δυναμική στο Δημοτικό Συμβούλιο οπότε και θα συζητηθεί το θέμα στις 17 Ιανουαρίου.