«Χαλασμένο Τηλέφωνο» η εξυπηρέτηση στο ΥΠΕΣ
Written by Γιώργος Σαχίνης on 29 Νοεμβρίου 2019
Διαμαρτυρίες των Ελλήνων του Εξωτερικού. Με ηχογραφημένο μήνυμα που ωστόσο διακόπτεται αμέσως μετά την ανάγνωση του χωρίς να σε παραπέμπει σε κάποιο γραφείο αρμόδιο με το αίτημα σου, απαντά το Υπουργείο Εσωτερικών στις κλήσεις των Ελλήνων που διαμένουν στο Εξωτερικό κι αναζητούν πληροφορίες περί Ιθαγένειας. Το παραπάνω κατήγγελλε στο 98.4 ο κ. Γιάννης Παπαϊωάννου, Έλληνας που κατοικεί στο Λονδίνο. Στο μήνυμα του αναφέρει μεταξύ άλλων: «Είπα να πάρω το Υπουργείο Εσωτερικών για τη Ιθαγένεια και να τους ρωτήσω πως μπορώ να λύσω το πρόβλημα μου. Τηλέφωνο της Διεύθυνσης Ιθαγένειας…….. (+30) 213 136 1919 Παίρνω, απαντά ο αυτόματος τηλεφωνητής, μου λέει ότι το γραφείο δουλεύει μεταξύ 10πμ – 1μμ. και μετά αυτόματα με … κόβει. Σημερινή επικοινωνία του 98.4 στο πλαίσιο της εκπομπής του Γιώργου Σαχίνη, με το Υπουργείο κι εντός του ωραρίου που αναφέρει ο ακροατής, αποκαλύπτει πως γίνετε η εξυπηρέτηση των πολιτών προκαλώντας θυμηδία.
Παναγιωτης Μαρνερης On 29 Νοεμβρίου 2019 at 17:24
Τι θα λεγατε κ Σαχινη αν η φιλη Αγγελικη, με αγορασμενα σπιτια για την οικογενεια της εδω στην Ελλαδα, γεννημενη στο Αμμαν της Ιορδανιας απο την Ολγα (μητερα της) που ειχε Ελληνικο διαβατηριο απο το Προξενειο μας στην Ιερουσαλημ καταγομενη απο τον Βρονταδο της Χιου, προσπαθει να βγαλει ακρη ματαιως. Παραμενει με την Χρυση Βιζα. Ντροπη .μας