EUROBANK: «Ενισχύει την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στα καταστήματά της»
Written by Αγγέλα Δουλγεράκη on 13 Δεκεμβρίου 2024
«Συμπερίληψη και ισότητα οι βασικοί πυλώνες της λειτουργίας μας» δηλώνει ο Αναπληρωτής Διευθύνοντας Σύμβουλος της Eurobank Ιάκωβο Γιαννακλής
Τις ενέργειες της Τράπεζας για την προσβασιμότητα των ΑμεΑ, που παρουσιάστηκαν με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) στο Ρέθυμνο και στο κατάστημα Νέας Γενιάς (Future Branch) ανέλυσε σήμερα στο Ράδιο 98.4 ο Αναπληρωτής Διευθύνοντας Σύμβουλος της Eurobank Ιάκωβος Γιαννακλής.
«Βασική προτεραιότητα για την Τράπεζα, που αναγνωρίζει τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα ως βασικούς πυλώνες της λειτουργίας της, είναι ο εμπλουτισμός της δέσμης λειτουργικοτήτων παροχών και προνομίων, που έχει ξεκινήσει από το 2021» είπε.
Μίλησε για την ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας στα συστήματά της, για να παρέχει στους πελάτες ΑμεΑ περισσότερες παροχές και τιμολογιακά προνόμια.
Ανέφερε ενδεικτικά, πως η Eurobank διαθέτει περισσότερα από 1.100 ATM με δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης για τις περισσότερες συναλλαγές (αναλήψεις, ερωτήσεις υπολοίπου, ενημερώσεις και διαχείριση PIN).
* Έχει τοποθετήσει περισσότερα από 100 ΑΤΜ στο ύψος των αναπηρικών αμαξιδίων σε κεντρικά καταστήματα, ενώ το 1/3 των καταστημάτων διαθέτει ειδικές ράμπες για εύκολη πρόσβαση.
*Προσφέρει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης κωφών και βαρήκοων πελατών στο v-Banking, μέσω βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα.
* Έχει χαρτογραφήσει όλα τα καταστήματα Νέας Γενιάς και παρέχει την αντίστοιχη πληροφορία στο eurobank.gr, ώστε τα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού να ενημερώνονται για τα οπτικά και ηχητικά ερεθίσματα που επικρατούν στο κατάστημα. Επιπλέον, η ενημέρωση παρέχεται και εντός καταστημάτων Νέας Γενιάς.
*Έχει δημιουργήσει στο www.eurobank.gr ενότητα για κάθε είδος αναπηρίας, ανά κανάλι εξυπηρέτησης.
«Στην Eurobank έχουμε ήδη ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι συνάνθρωποί μας με αναπηρία αντιμετωπίζονται ισότιμα. Μελετάμε τις ανάγκες τους, εξετάζουμε σημεία προς βελτίωση και παρεμβαίνουμε, με νέες εφαρμογές και υπηρεσίες με στόχο μία ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία, απλή και ασφαλή για όλες και όλους» επισήμανε.
Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, η Τράπεζα, μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις, βιωματικά σεμινάρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις, έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 1.800 στελέχη ενώ βελτιώνει συνεχώς τα ψηφιακά κανάλια & το eurobank.gr για να συμμορφώνονται στο πρότυπο προσβασιμότητας WCAG 2.1 επίπεδο ΑΑ.
Επίσης, αποστέλλει μέσω email σε μορφή αναγνώσιμη από βοηθητικές τεχνολογίες όλα τα παραστατικά από συναλλαγές, ώστε να μπορούν άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια να διαβαστούν από τα άτομα με οπτική αναπηρία και παρέχει έντυπα σε γραφή Braille σε όλα τα καταστήματα κατ’ απαίτηση του πελάτη. Με στόχο την ενδυνάμωση της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης, και τα καταστήματα της Νέας Γενιάς (Future Branches) έχουν σχεδιαστεί με τρόπο συμπεριληπτικό και με στόχο να εξυπηρετούνται όλοι οι πελάτες ισότιμα.