Προβληματίζουν τα τροχαία όπως και το στρατηγικό σχέδιο 2030 περί οδικής ασφάλειας

Written by on 3 Ιουνίου 2022

Απροσεξία, απερισκεψία, έλλειψη κουλτούρας, παιδείας αλλά και ελπίδα καταγράφουν δάσκαλοι οδήγησης

Από το «SOS Τροχαία Εγκλήματα» αποκαλύφθηκε ότι στο σχέδιο που συνέταξε ο Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του ΕΜΠ κι ενέκρινε η κυβερνητική επιτροπή,   δόθηκε στη δημοσιότητα στις 16 Μαΐου 2022 με τίτλο: «Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας Ελλάδα 2030»  Στρατηγικό Σχέδιο 2030, οι πεζοί και οι ποδηλάτες είναι απειλή για την οδική ασφάλεια.

Στην ανάλυση με τα Δυνατά σημεία, Αδύναμα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές, που πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε στρατηγικά μέχρι το 2030 (τουλάχιστον) η αύξηση της κυκλοφορίας των πεζών και των ποδηλατών θεωρείται σαν απειλή για την οδική ασφάλεια , όταν παγκόσμια συνήθως εντάσσετε στα Δυνατά σημεία ή τις Ευκαιρίες.

Ας ελπίσουμε αναφέρει ο Σύλλογος πως πρόκειται για τυπογραφικό λάθος και πώς αυτό που ήθελαν να γράψουν ήταν η μεγάλη αύξηση κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων (2.000.000 το 1985 – 9.000.000 το 2020).

Η συμπεριφορά μας στο δρόμο μεταφράζεται την ίδια ώρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τα στοιχεία έρευνας πανευρωπαϊκά που δείχνουν ότι οι  Έλληνες οδηγοί σε ποσοστό 96% εκτιμούμε θετικά την οδήγηση μας, σε ποσοστό 67% βρίζουμε τους άλλους οδηγούς, ενώ το  86% φοβάται την επιθετική συμπεριφορά των άλλων οδηγών.

Απροσεξία, απερισκεψία, έλλειψη κουλτούρας αλλά και ελπίδα να διορθωθούν τα κακώς κείμενα από τους νέους οδηγούς εκφράζουν μεταξύ άλλων στον 98.4 οι δάσκαλοι οδήγησης Κώστας Καλοκύρης και Αλέξανδρος Μεϊμαράκης.

 


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist