Ζ. Ρηγάκης: Αλλαγές βιτρίνα Ν. Κεραμέως την ώρα διάλυσης του Δημόσιου Σχολείου

Written by on 12 Νοεμβρίου 2021

Οι κενές οργανικές θέσεις στη Β! Δ/θμια δεν μπορούν να καλυφθούν λόγω έλλειψης χρημάτων με τα τμήματα να συγχωνεύονται

«Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που να γνωρίζει ποιες ακριβώς είναι οι αλλαγές που φέρνει από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο η Υπουργός Παιδείας. Δεν ενημερωθήκαμε ποτέ και δεν ζητήθηκε η άποψη μας και οι προτάσεις μας» είπε στον 98.4 ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου Ζαχαρίας Ρηγάκης κληθείς να εκτιμήσει τα όσα ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως.

Μίλησε για αλλαγές βιτρίνα, αναγνωρίζοντας ότι αρκετές απαιτούνται, την  ώρα που το  Δημόσιο Σχολείο διαλύεται, καθώς τα τμήματα συγχωνεύονται, ο κορωνοϊός απειλεί να φέρει τα πάνω κάτω, κι οι οργανικές θέσεις δεν μπορούν να καλυφθούν λόγω έλλειψης χρημάτων.

«Από τα 140 κενά καλύφθηκαν μόνο τα 57 χθες στην ΠΕ Ηρακλείου, γιατί δεν υπάρχουν χρήματα, όπως μας είπαν» πρόσθεσε.

Η ΕΛΜΕ καλεί σε συνάντηση, τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, 7:30 μ.μ. στο Καπετανάκειο, εκπαιδευτικούς φορείς, γονείς και μαθητές για όλα τα παραπάνω.

Επανάσταση πάντως αποκάλεσε την αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας των παιδιών από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο  η Υπουργός Παιδείας, καθώς αλλάζει ριζικά η ουσία και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης στο σχολείο, μέσω των 166 νέων προγραμμάτων σπουδών σε όλα τα γνωστικά πεδία: κοινωνικές επιστήμες, φυσικές επιστήμες, τεχνολογία, μαθηματικά, ανθρωπιστικές επιστήμες, πρώτη σχολική ηλικία, τέχνες και πολιτισμός.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου στις 22 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η πιλοτική εφαρμογή στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, η οποία θα συνεχιστεί και του χρόνου. Αρχές του χρόνου θα προχωρήσει η επιμόρφωση ακόμα 35.000 εκπαιδευτικών.
Η καθολική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών προβλέπεται για το 2023.
Η κ. Κεραμέως υπογράμμισε, πως για τον σχεδιασμό των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών «αξιοποιήθηκε πλήρως το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων, ιδιαίτερα της χρονιάς 2011-12».

 


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist